لیست لینک ها
نويسنده
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لیست لینک هی جدید و آدرس hotlink.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تعدادبازدید از این مطلب:

مردان متولد دی

متولدین این ماه عموماً افرادی گندگون با قدی متوسط، چرب زبان، غیور، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطع ضعف آنها این است که دهن بین و زود تأثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند. آنان انتقاد کننده اما امتقادپذیر نیستند. در عین حال برخی از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند. از لجاظ شغلی، صنعت کشاورزی و دامداری با اینان سازگار است. این افراد اغلب از فرزندان خود نفع می‎برند .

متولدین این ماه اغلب بیماریشان از سردی و خشکی و درد شکم و درد کمر است. هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل به صورت معجون برای آنان مفید می‎باشد. این افراد هرگاه از سن سه سالگی ودو خطر بگذرند، به عمر طبیعی و طولانی خواهند رسد. انگشتر یاقوت برای آنان خوش یمن و سازگار است .

زنان متولد دی

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری کنند وگرنه ا مشکل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت کنند. سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎کند که یکی از آنها یک بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند. اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توکل کنند، می‎توانند از این خطرات عبور کنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود .

[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:فال متولد دی ماه/فال ماه تولد, ] [ 20:12 ] [ امیر ]
درباره وب سایت

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 875
بازدید کل : 65023
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1